Dichter bij echt winkelen komt het niet!

Omdat in deze gekke tijd de mensen zoveel mogelijk binnen moeten blijven, bedachten ze bij CODA iets bijzonders. CODA legt hieronder uit hoe zij in deze tijden hopen hun klanten het best kunnen bedienen.

‘Wij waren al gestart met het samenstellen van boxes met essentials – leuke vitamines, wc-papier, hand sanitizers, zeep en meer – die mensen thuis konden laten bezorgen of cadeau konden doen. Maar wij missen het echte contact met onze klanten en hebben nu iets bedacht wat zo dicht mogelijk bij écht winkelen in de buurt komt: virtual shoppen. De klanten kunnen ons FaceTimen 📞 (videobellen) en dan maken we samen een rondje door de winkel. Gezellig en informatief.’

Nu is CODA uiteraard niet de enige die hier tegenaan loopt en daarom hebben zij het volgende bedacht:

Een virtual shopping mall op Instagram: @myvirtualshoppingmall waar alle winkels zich middels #myvirtualshopnl aan mee kunnen doen. Het enige dat zij hoeven te doen is een foto van hun winkel met daaronder in ieder geval: openingstijden, wanneer ze bereikbaar zijn, de telefoonnummers en natuurlijk het gebruik van de hashtag #myvirtualshopnl. Wij zorgen vervolgens dat ze ook zichtbaar worden in @myvirtualshoppingmall. Het is kosteloos en er puur op gericht om elkaar in deze moeilijke tijd te versterken.

Voor meer informatie kunt u bellen met Barbara Kerseboom, 06-53193350.

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *